Acasă Showbiz Ana Morodan, replică după ce a fost înșelată să promoveze un produs...

Ana Morodan, replică după ce a fost înșelată să promoveze un produs fictiv: „Nu mai pretindeți că știați de diferența dintre Curtea și Casa Regală!”

0

Ana Morodan, una dintre personalitățile influente de pe rețelele de socializare, a devenit victima unui experiment social inedit pus la cale de un tânăr Youtuber, care a reușit să o păcălească să promoveze un produs fictiv. Confruntată acum cu această situație neobișnuită, Morodan a răspuns publicului într-o serie de Insta Stories, exprimându-și nemulțumirea față de acțiunile Youtuberului și subliniind caracterul nepotrivit al acestui demers.

“Legat de băiatul acesta care a vrut să facă un experiment social, să mai explice încă o dată că în anul 2023 oricum există oameni care mai vor să mai sublinieze încă o dată că influencerii sunt de c*$%*. Lasă-ne soro, pe bune? Băi, băiatule, dacă voiai să faci un experiment cu adevărat, tu trebuia să ne trimiți o cremă, un șampon, o rochie sau orice”, a declarat Morodan pe Instagram.

Într-o reacție adânc personală, Ana Morodan a insistat asupra faptului că experimentul social a fost deplasat și inadecvat, sugerând că ar fi preferat să fie provocată cu produse reale și nu cu fictive. Totodată, ea a abordat subiectul ignoranței față de diferența dintre Curtea Regală și Casa Regală, afirmând: “Nu îmi mai spuneți că este o diferență între Curtea Regală și Casa Regală, că până nu v-a zis el, nu ați știut nici voi.”

De cealaltă parte, Youtuberul Nicknamedpete a explicat strategia sa într-un mod revelator, dezvăluind cum a creat o imagine a unui brand fictiv și a unui produs inexistent, aducând în prim plan un “brânza regelui Charles al III-lea”. În spatele ambalajului simplu și a numelui atrăgător, se afla o brânză camembert poloneză, achiziționată cu doar 7 lei, ambalată în hârtie maro și închisă cu un sigiliu. Astfel, el a demonstrat vulnerabilitatea în fața strategiilor de marketing înșelătoare, folosindu-se de dorința influencerilor de a primi produse gratuite sau a fi remunerați pentru promovarea acestora.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.